GS: Maxi Enduro n historia
Kaikki alkoi R80 G/S:stä, sarjan ensimmäisestä mallista, jossa "G" merkitsi Geländeä (maasto) ja "S" Straßea (maantie). Tämä malli yhdisti molempien maailmojen parhaat puolet tarjoten monipuolisen moottoripyörän, joka pystyy selviytymään päällystetyillä teillä, mutta myös epätasaisimmassa maastossa. R80 G/S erottui helppokäyttöisyydestään, luotettavuudestaan ja kestävyydestään ja asetti uudet standardit
1990-luvulla
Uuden vuosituhannen myötä tuli R1200GS ja sitten R1250GS. Nämä mallit varustettiin suuremmilla moottoreilla, parannetuilla jousituksilla ja edistyneellä elektroniikalla, joka sisälsi kuljettajaa avustavia järjestelmiä, kuten luistoneston ja mukautettavat moottorikartat. siellä R1250GS , erityisesti esitteli ShiftCam-järjestelmän, joka optimoi moottorin tehon ja hyötysuhteen säätämällä venttiilien ajoitusta.
Nykyään
Yhteenvetona voidaan todeta, että GS ei ole vain moottoripyörä, vaan elävä legenda, joka edustaa vapauden ja seikkailun olemusta kahdella pyörällä. Olitpa tien veteraani tai uusi harrastaja, GS:n historiaan tutustuminen tarkoittaa, että ymmärrät, miksi se on edelleen suositeltu valinta niille, jotka etsivät tinkimätöntä suorituskykyä ja halua tutkia maailmaa.
Tämä on yksi yleiskatsaus
Alkuperä 1970-luvulta:
- "GS"-sarjan suunnittelu alkoi 1970-luvun lopulla
BMW :n osallistuessa maastokilpailuihin, kuten "Six-Days". -
BMW :n maastosport n perinne juontaa juurensa 1930-luvulle.
- "GS"-sarjan suunnittelu alkoi 1970-luvun lopulla
Sport menestykset ja kehitys:- Voitto Saksan off-road-mestaruussarjassa vuonna 1979 antoi sysäyksen kehittää homologoitava sarjaversio kilpailukokemuksen perusteella.
- Vuonna 1980 lanseerattu R 80 G/S oli ensimmäinen suuri kaksisylinterinen
enduro , joka esitteli uuden alan suuria touringenduro ja.
Suosio ja maailmanmatkailijat:
- R 80 G/S:stä tulee nopeasti suosittu maailmanmatkaajien keskuudessa tehoreserviensä, pitkän matkan mukavuuden ja maasto-ominaisuuksien ansiosta.
- Osallistuminen tapahtumiin, kuten Pariisi-Dakar ja Afrikan rallit merkittävillä menestyksellä.
Laajennus:
- Vuonna 1988 lanseerattiin R 100 GS, tuolloin maailmanmarkkinoiden suurin iskutilavuus omaava
enduro , joka saavutti valtavan kaupallisen menestyksen. - Myöhemmät mallit, kuten R 1150 GS ja R 1200 GS, hallitsevat edelleen myyntilistoja monissa maissa.
- Vuonna 1988 lanseerattiin R 100 GS, tuolloin maailmanmarkkinoiden suurin iskutilavuus omaava
Innovaatioita ja kaupallisia menestyksiä:
- Vuonna 1994 GS-malleista, joissa oli neljä venttiiliä/sylinterimoottori, tuli suuri kaupallinen menestys.
- Vuonna 2004 esiteltiin R 1200 GS, jota seurasi HP2
Enduro vuonna 2005, mikä edustaa paluuta menneisyyteen keskittyen erityisesti maastoajoon.
Uusi aikakausi ja erikoisala:
- Vuonna 2005 R 1200 GS saavutti johtavan aseman yli 750 cc:n segmentissä ja sijoittui viidenneksi Italian myyntilistalla.
- Vuonna 2006 HP2
Enduro edustaasport llista läpimurtoa erikoistuneen lähestymistavan suunnitteluun ja suunnitteluun.
Historia näyttää kuinka